Чим зайняти дитину вдома: ігри, розвиток
Батьків часто турбує питання, чим зайняти дитину вдома. Чим зайняти дітей так, щоб вони провели час цікаво і з користю, і при цьому чомусь навчилися?
Важливо! Чим молодша дитина, тим вона менше здатна тривалий час утримувати увагу. Тому чергуйте розвиваючі ігри з активними.
«Ігри з крупами» (від 2 до 3 років)
Мета ігор: розвиток моторики і мислення, тактильних відчуттів.
1) Запропонуйте малюкові пересипати крупу ложкою з чашки в чашку або з миски в миску, насипати її порівну в кілька маленьких чашок. Покажіть дитині, як тримати правильно ложку: не в кулаці, а трьома пальцями. Також попробуйте пересипати крупу через лійку.
2) Запропонуйте малюкові перебрати суміш круп, розклавши її по купках: в першу — сочевицю, в другу — гречку, в третю — горох.
3) Насипьте на піднос (бажано, кольоровий) тонким шаром манну крупу. Покажіть малюкові, як можна пальчиками малювати все, що заманеться. З 3-х літніми дітьми можна вчитися писати літери і цифри.
Важливо! Ігри з крупами потрібно проводити обов’язково під наглядом дорослих! Щоб горох або квасоля випадково не опинилися у малюка в вусі або носі.
«Підбери кришечку за розміром» (від 2 до 4 років)
Мета гри: розвиток зорової та моторної координації.
Поставьте перед дитиною на столі 4-6 пляшечок і банок різних розмірів з кришками. Повільно зніміть кришки і закрутіть назад. Потім перемішайте кришки і дайте можливість дитині самій підібрати до пляшечки відповідну кришку.
«Чарівний мішечок» (від 3 до 5 років)
Мета гри: знайомство з різними предметами, розвиток тактильних відчуттів.
Вам знадобиться мішечок з 8-10 знайомими дитині предметами (наприклад, свисток, гребінець, шнурок тощо).
Зав’яжіть дитині очі або попросіть закрити їх. Нехай малюк витягне з мішечка один предмет і спробує навпомацки вгадати, що це. Після того, як дитині вдасться відгадати всі речі з мішечка, можна замінити їх на інші, поступово підвищуючи рівень складності залежно від віку малюка. У цій грі також можна використовувати предмети, які починаються на одну букву (наприклад, якщо ви вивчили букву “Л”, в мішечок можна покласти лист, ложку, ластик тощо).
«Вироби своїми руками» (від 2-3 років і старше)
Можна використовувати практично будь-які підручні засоби: шишки, гілочки, жолуді, листочки тощо. Скріплювати їх можна пластиліном, клеєм, зубочистками або будь-якими іншими засобами (головне, аби клей не був токсичним для малюка!). Також спробуйте працювати з ватою, стрічками, ґудзиками або звичайними вовняними нитками. Можна навіть використовувати все те, що ми зазвичай викидаємо в сміття: гілочки, що залишилися від винограду; шкірку апельсинів; фруктові кісточки і ін.
Вироби можна оформляти у вигляді окремих фігурок або встановлювати їх на картоні або в коробці, придумуючи на ходу цілі історії й казки з участю створених вашими руками персонажів. У процесі можна додавати до них все нові й нові елементи, придумуючи відгалуження до основної сюжетної лінії. Тут просто неоране поле для вашої творчості і польоту фантазії! Ось побачите, вашій дитині обов’язково сподобається!
І будьте здорові!
Важливо! Чим молодша дитина, тим вона менше здатна тривалий час утримувати увагу. Тому чергуйте розвиваючі ігри з активними.
«Ігри з крупами» (від 2 до 3 років)
Мета ігор: розвиток моторики і мислення, тактильних відчуттів.
1) Запропонуйте малюкові пересипати крупу ложкою з чашки в чашку або з миски в миску, насипати її порівну в кілька маленьких чашок. Покажіть дитині, як тримати правильно ложку: не в кулаці, а трьома пальцями. Також попробуйте пересипати крупу через лійку.
2) Запропонуйте малюкові перебрати суміш круп, розклавши її по купках: в першу — сочевицю, в другу — гречку, в третю — горох.
3) Насипьте на піднос (бажано, кольоровий) тонким шаром манну крупу. Покажіть малюкові, як можна пальчиками малювати все, що заманеться. З 3-х літніми дітьми можна вчитися писати літери і цифри.
Важливо! Ігри з крупами потрібно проводити обов’язково під наглядом дорослих! Щоб горох або квасоля випадково не опинилися у малюка в вусі або носі.
«Підбери кришечку за розміром» (від 2 до 4 років)
Мета гри: розвиток зорової та моторної координації.
Поставьте перед дитиною на столі 4-6 пляшечок і банок різних розмірів з кришками. Повільно зніміть кришки і закрутіть назад. Потім перемішайте кришки і дайте можливість дитині самій підібрати до пляшечки відповідну кришку.
«Чарівний мішечок» (від 3 до 5 років)
Мета гри: знайомство з різними предметами, розвиток тактильних відчуттів.
Вам знадобиться мішечок з 8-10 знайомими дитині предметами (наприклад, свисток, гребінець, шнурок тощо).
Зав’яжіть дитині очі або попросіть закрити їх. Нехай малюк витягне з мішечка один предмет і спробує навпомацки вгадати, що це. Після того, як дитині вдасться відгадати всі речі з мішечка, можна замінити їх на інші, поступово підвищуючи рівень складності залежно від віку малюка. У цій грі також можна використовувати предмети, які починаються на одну букву (наприклад, якщо ви вивчили букву “Л”, в мішечок можна покласти лист, ложку, ластик тощо).
«Вироби своїми руками» (від 2-3 років і старше)
Можна використовувати практично будь-які підручні засоби: шишки, гілочки, жолуді, листочки тощо. Скріплювати їх можна пластиліном, клеєм, зубочистками або будь-якими іншими засобами (головне, аби клей не був токсичним для малюка!). Також спробуйте працювати з ватою, стрічками, ґудзиками або звичайними вовняними нитками. Можна навіть використовувати все те, що ми зазвичай викидаємо в сміття: гілочки, що залишилися від винограду; шкірку апельсинів; фруктові кісточки і ін.
Вироби можна оформляти у вигляді окремих фігурок або встановлювати їх на картоні або в коробці, придумуючи на ходу цілі історії й казки з участю створених вашими руками персонажів. У процесі можна додавати до них все нові й нові елементи, придумуючи відгалуження до основної сюжетної лінії. Тут просто неоране поле для вашої творчості і польоту фантазії! Ось побачите, вашій дитині обов’язково сподобається!
І будьте здорові!
Немає коментарів:
Дописати коментар